13 de febrer 2009

doscentsisideu



Benvinguts a la tercera* edició de

MLG
(Mostra de Lletgisme Germànic)


Des d'Ulm, ciutat el nom de la qual no podia ser més lletgista, intentaré anar penjant els racons més llef que trobi en aquesta fantàstica ciutat.


Com diu un amic meu, a l'escriure Ulm, sembla que hagi deixat anar les mans damunt del teclat de qualsevol manera. I més o menys.

No em negaran que és terrible que els diguin:

"ei, anem a dinar que se'ns ha fet tard,
ja són dos quarts de dotze"

(i a tres quarts i mig de dotze, ja has dinat...)

I és que sí, just en aquesta regió, diuen les hores com nosaltres!
Diuen concretament "quart dues" o "tres quarts set" i ja s'entenen.

Una altra cosa força lletgista també, és anar tapat fins dalt, amb una bufanda que no et deixa ni respirar, i que t'entri neu pel coll. Alguns diuen que això és més aviat una putada, i també.

També n'estic tipa d'haver-me sentit dir unes tres centes quaranta sis vegades al dia: "què, fa fred aquí eh? no com a casa teva!?!"

Per
dó?

Els vaig ensenyar els diaris d'ahir dels Pirineus i no s'ho creien.

Realment ja comença a fer mania el concepte que tenen d'Espania.
(per no dir els que no tenen ni idea de que existeix Catalunia o d'on està exactament Bartzelona)





*La primera i segona edició de MLG va ser a la Berlinesa.

1 comentari:

Isis ha dit...

Jo no sé on està Ulm...

Quan et tornin a dir si fa fred, els hi balles flamenc (s'accepta claqué, no notaran la diferència) amb ulleres de sol com a mostra de la Espania perquè callin.
Anims!!!!