21 de maig 2009

doscentdosivint



Carta (en forma de post) a la meva bufeta*:

Endinsada bufeta. Coma.

Ets la causa que hagi de dir la frase que ningú vol dir: "La tinc petita"**.

Gràcies a tu avui he passat moments que no desitjo a ningú. Si no en tenia prou d'haver d'escoltar al rector de la Universitat durant gairebé quatre hores dient coses com 3.200 és el 14% de 7.500, si no en tenia prou, dic, has hagut de fer-te notar com sempre.

Gràcies a tu, també, vaig passar una de les pitjors experiències de la meva vida que va ser. Dos punts. Anar en un jeep enmig del Sàhara, dunes amunt i avall, clots amunt i avall, amb el "Numa numa hey"*** i amb tu cridant per dins que o trobava un lavabo, o el trobava. Va ser esplèndid llavors arribar al mig del desert, a l'escenari de la Guerra de les Galàxies i que un bon home em senyalés una porta de fusta esquerdada que permetia l'accés a una mica menys d'un metre quadrat de wàter ple de sorra fins dalt. Sense sostre. Amb tormenta de sorra a l'interior, també.

"Oh, és que aquí és on venia el repartiment, és l'únic que hi tenim" "Oh, és que a mi la Guerra de les Galàxies me la sua, i el mal tràngol que he passat no me'l retorna ningú"

A tot això hi sumaríem aquelles dues hores eternes d'Alsina Graells, aquell congrès, i l'altre, i aquell maleït examen de quatre hores de Biologia Cel·lular, o el dia aquell que et vas despertar just quan tancaven Razzmatazz i ja no deixaven més entrar als labavos i estava a Marina i havia d'anar fins a Palau Reial i no podia fer ni tres passes. Ah, i la fira de Tàrrega, és clar. O el concert de l'altre dia d'Asstrio.

Me'n recordo.
De tots els moments.
Tots.

El missatge és clar: "PARA JA, NO?"


Atenta-ment,



proudemax




* com que no estic segura si algun dia la llegirà o no, l'acabo de llegir en veu alta cap a dins per assegurar-me'n.
** això ho suposo jo, perquè si no, no m'ho explico
*** és completament verídic, jo ja era lletgista abans que que el lletgisme s'inventés


La foto és d'Ulm, Alemanya. Ho veia cada dia anant al laboratori.