21 de setembre 2007

zweiundfünfzig


Siguem viciats:

www.geosense.net

Després d'una temporada llarga (uns 2 - 3 anys) de desintoxicació, he recordat aquest fantàstic joc-geo-ego-cultural.

S'han d'imaginar uns pobres universitaris anant a la sala d'ordinadors de la biblioteca, camuflant-se entre els que hi eren per fer veure que treballaven, sofrint espasmes davant de ciutats impossibles de pronunciar i encara més impossibles d'encertar.

(si van a VISIT poden jugar igualment contra altra gent sense haver-se de SIGNAR IN)
(i sí, vostès són el punt blau, no desesperin...)


7 comentaris:

RED PÈRILL ha dit...

Ostia, wrealment és un vici, no ho hauria d'obrir des del curro ^^!!

proudemax ha dit...

Sí, i t'hi has fixat que també s'hi pot xatejar al mig? Oh sí, quin vici, quin internautisme, quina pèrdua de temps més constructiva i inútil.

Visca Vladivostock.

Bwrutal.

Albert Pebràs ha dit...

Uff, molt dur haver d'admetre que el punt blau i el taronja quedin lluny vegada rere vegada; per favor no ens humilii d'aquesta manera, tan feliç que estava jo amb els dos nous vídeos del mestre.

amanyaga-tòtils ha dit...

Aquí m'has tocat la fibra...

Modèstia no-apart, he de confessar que el meu rècord vital en aquest joc és de 12500 punts, espectacular xifra que em va fer constar un mes als rànquings.


Sí, sóc un malalt.

amanyaga-tòtils ha dit...

Aquí m'has tocat la fibra...

Modèstia no-apart, he de confessar que el meu rècord vital en aquest joc és de 12500 punts, espectacular xifra que em va fer constar un mes als rànquings.


Sí, sóc un malalt.

tòtils-amanyaga ha dit...

Sóc tan poc modest que us ho dic dues vegades, imagina't!

proudemax ha dit...

Ara mateix fas molta ràbia.

A més, sempre em vas guanyar... sempre... seeeemmmpreeeee...