21 de desembre 2007

einhundertDREI


La quadratura del núvol



Oli, 2mil7

8 comentaris:

vafalungo ha dit...

Oh, la producció en sèrie ja ha arribat a núvolàndia. Ja posats podríem demanar que els fessin de colors. Evidentment, jo els demanaria taronges.

Com sabeu vosaltres ha dit...

El verd és əl meu nom, així que m'encanta (avui una cançó i demà una altra).

joan ha dit...

I no m'estranya que es quadri...

es que si un no es quadra, es galliner o s'estable.

què sino?

Anònim ha dit...

Tetris in the sky with green walls.

Estanislau Verdet ha dit...

Tinguem tots un llef Nadal!

(merci per venir eh! jeje)

Isis ha dit...

Bon Nadal xè!!! és maquissim aquest quadro. Ha agradat, oi? l'has barnissat??
petooooooooooooó

proudemax ha dit...

Isis!
No l'he barnissat... el blanc és impossible, ho saps!
Muerte al blanco!!
(I si, va agradar)

Vafa, a ca' meva li ha cagat un plasti-decor taronja el tió!

Albert, aquestas bromas ca numés s'antenan amb barsluní...

Pistri (jojojojojo), és que va ser nat a una Establia, no?

Ie madarame, I like your way maaaan!

Tinguem-lo!
Llef Nadal pels qui el sentin Llef!

I Bon Nadal a tots els que el sentim Bon!

Anònim ha dit...

Senyoreta Prou: veig que té temps per fer hermosos quadres,núvols quadrats, posts com a xurros (en el bon sentit), comentaris sempre brillants i, a sobre, preguntar-se per la Cruella que torna a ca seva no com l'Almendru, sinó com la falsa moneda.

Li promet un post dedicat pel Dia Primer. (Però no en faci cas, que sempre dic mentidotes).

Pau (Vallvé) a les persones (o a Ningú) de vona boluntat. I al senyor Pistraus, és clar.