17 de gener 2008

einhundertzwölf


La font del post que veuran a continuació és un forward patriarcal en els seus moments de lleure laboral.
Gràcies en nom de tota la comunitat.

He cregut a-dient (és a dir: aaaaaaaaaaa) compartir-ho amb tots vostès, i queda tan antinatural fer servir una presentació d'aquestes per omplir un post, que encara m'agrada més la idea.

El cas és que per començar, desvetllaré el perquè del rosa d'aquest blog:



Volia ser com elles, així que em vaig crear aquesta personalitat rosa per omplir el buit que sento quan vaig com una d'elles per la vida.
(fixin-se amb el decorat de la paret)

D'altra banda, agrupar el símbol de la mà mirant amunt amb "Tope" és excels, i té una estètica naranjamecaniquesca que m'atrau lleugerament:


Sempre he preferit ballar:


No es tan negro como lo pintan:


Dedicat a n'Amanyaga-tòtils:


Després de veure el següent, no podran deixar de preguntar-s'ho: "cómo? cómo cantan?"


El precursor de Fatboy Slim:


...havia de tenir un cognom catala?


U) Menys mal que és en Versió Original
Dos) Vol. 5?


No entenc els llavis de l'espanyol de dalt:




Bé, fins aquí.
Espero que les seves vides no tornin a ser mai més les mateixes, y olé!

Sí, són cd's de gasolinera.

8 comentaris:

APV ha dit...

Estic de genolls davant la pantalla...

Només puc pensar en aquell capítol de "V" en què uns espanyols vestits amb túnica i barret de mexicà repliquen un "Ezpana para los ezpañoleeees" als invasors extraterrestres.

Perquè, imagineu un doctorant de la univesritat de Neptú fent un treball sobre "cultura de la Terra" (o "tercer pedregot comptant a partir del sol", com diuen ells") i quedant-se només amb aquestes mostres de talent aquí presentades... Quan tardaria en arribar a la conclusió que hi ha coses que és millor no saber?


En fi, la vida és dura, però més dura un K7 de Cecilio.

Modgi ha dit...

Proposo una recollida de firmes xq Dandy Salomon sigui la imatge publicitària de Brumel de cara a la pròxima campanya. Vots a favor?

vafalungo ha dit...

Benvolguda sra. Proudemax:

Des de l'admiració que sovint acompanya la visualització dels seus posts, no em queda altra remei que fer-li saber que el que ha fet avui és nociu. Per a la meva salut mental, si més no. Sàpiga (espero que se senti moooolt culpable), que tot i que encara falten unes quantes hores per a que me'n vagi a dormir, avui tindré malsons. No sé si serà per culpa del Fat Esteban o de'n Rafael Farina, però eliminar aquestes imatges del meu subconscient em costarà mooooltes sessions de psicoanalista, i com que per ara no em puc permetre anar-hi, les meves fobies socials poden disparar-se a uns nivells alarmants. Pensi que, cada cop que surti al carrer hauré de mirar a banda i banda per assegurar-me que no em topo amb cap d'aquests especímens. En fi, això que ha fet tardaré en perdonar-li.
Olé? Va, olé.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Així em deixa més tranquil, tal saturació de coneixements artística no podia tenir una altra procedència.

Això seria un no-desarrollisme en tota regla. Ho llegeixo als llavis de l'espanyol (ara que l'han eliminat de la copa).

Bé (bé alt, notable, notable alt i excel·lent), això és un post a tope!!

Anònim ha dit...

Ha elevat la mitjana de la blogosfera i ha aconseguit animar-me aquest raru matí de divendres.

Vol venir amb mi aquesta nit a fer de la meva gemela??? Li prometo una capa de domàs i lluentons, sandàlies daurades de talons inacabables i una diadema (rosa, és clar). Què me'n diu?

APV ha dit...

Si em permet dir-ho, m'he permès el luxe de fer un petit complement a aquest complet recull de grans moments musicals, que he penjat al Bar Sencal.

Estanislau Verdet ha dit...

Disculpim proude, però pot ficar-se amb tots menys amb el gran Cecilio, confesso que tinc aquest casset, vol.5, brutal és brutal amb temes com "Barcelona Bonita" que el fan imprescindible en la discoteca d'un lletgista.

Quan vulgui li faig arribar digitalment.

Disculpi que no passi mai, a LLEF S.A. anem tan de cul que fem el blog (remodelacions) a quarts de 3 d'un diumenge...

Aviat necessitaré una Mildred de debò! jeje

Au! Bona nit.

proudemax ha dit...

Queda disculpat Sr. Verdet. De fet, fa pocs dies vaig veure que tenia un link al Yamshes que duia a en Cecílio, vostè.

Em vaig quedar corpresa.

Faci-me'l arribar digitalment quan vulgui.

I si necessita una Mildred de debò, digui-m'ho que li puc passar algun contacte.