27 de juny 2008

einhundertachtundsiebzig



Perdona, se't veuen les calces.

Sí, és a tu, noia.
Se't veuen les calces.

Se't veuen i estic reprimint un instint molt intens de pujar-te els texans i tapar aquestes ratlles lila, blanques i rosa.


Molt lletges, per cert.

Camines tota presumint esperant que el món es giri i et piqui l'ullet, i a mi que només em venen ganes de pujar-te els pantalons.

Tens molts amics.
O sea, un munt d'amics.

I els teus pares paguen tots els essemesses que els envies amb paraules com "wapo", "akí" o "muakis".

Així, amb i.

Muakis.


Jo no deia muakis.

Jo deia "Petripiru papiru!", a la teva edat.

No deia wapo.

Ni wapa.

Ni dew.

Jo volia ser la Gi del Capità Planeta, a la teva edat.

Muts i a la gàbia i a fer el que et diuen i a creure i a somniar.

Perquè...de tant en tant somnies, noia?
Quan ho tens tot, somnies?

Per on t'escapes?

Bé, és clar, deus anar de compres.
Quin desestrés.
Quin munt d'horitzons s'obren.

Quin cultivar-se.

Et trobaré a Calvin Klein Underwear, oi?

Em deixaràs que et pugi els pantalons?




Agost 2007, Berlin.

6 comentaris:

Red Pèrill ha dit...

Jo els hi baixaria crec... jijji

Ara fora conyes, quin gran text, m'agrada la força de les teves paraules... (vale, ha quedat molt tipicós, rosa... no pot ser això! canvio: ñu, halitosi, pebre, bla)

Are si, bona nit Proude, que oloris molt d'espígol! Me'n vai al Zara...

proudemax ha dit...

Bé, sí, és clar... la part masculina deu pensar això...

Merci pel fragment rosa, però no cal que ho canviïs! Oblides els origens del blog?

Bon dia Red!

vafalungo ha dit...

La Gi? D'aquí li ve la seva afició als tauronets petits?
Jo de petit volia ser l'Inspector Gadget. Ah, i també volia ser el Panoramix. Ja veu, quines coses.

EDO ha dit...

Doncs jo volia ser Son Goku! la gent del Pallars tenim aquestes coses, lo millor és el "lo" i la força del text i on pots arribar imaginant la situació...doncs lo que deia...jo sóc més de dibuixos però ja m'agraden prou les situacions quotidianes, sovint més inversemblants que les de ficció...mmm ja no sé que dic..un salut i ja m'aniré deixant veure més camins per aquestes contrades de la terra ferma, cal no perdre les arrels...un salut

edo

proudemax ha dit...

Sí vafa, la Gi... s'aigu és sa meva debilitat. I es balear també, és clar.

Hola Sr. Edo! Benvingut! Vingui quan vulgui a fer una xocolata desfeta, encara que amb la calor no vingui tant de gust. Ja passaré a veure els seus dibuixos.

Àngel_13 ha dit...

Molt bo! Es podria fer la versió masculina, que no sé quina és pitjor... O la d'aprofitar l'estiu per anar pel carrer directament en banyador, però aquesta ja m'agrada més... Part masculina, sí...

Doncs jo no volia ser ningú de petit, ja m'estaven bé que els dibuixos fossin ells mateixos, perquè m'agradava mirar-los... :D