02 de desembre 2007

sechsundneunzig


bueeeno

torno a ser el punxetes, i aquest monstre de dalt és l'imbècil que ha arribat a l'habitació

la xènia, que, desenganyeu-vos, no té gaire a veure amb la proudemax, va aparèixer ahir amb un somriure d'orella a orella explicant-me que tenia els millors amics i la millor família del món (que això m'és igual), que havia passat un dia fantàstic (això encara m'és més igual) i d'una capsa plena de regals en va treure allò de dalt

pffff

s'ha entestat a posar-lo al meu costat

i em molesta
em molesta molt

ara mateix no para d'intentar llegir què estic escrivint...
ah si? pues
tonto el que lo lea jajaj

li està agafant més carinyo a ell que a mi i se me'n fot perquè jo sóc millor que ell, i perquè amb els cosinets li farem el buit i perquè sí

(segur que d'aquí poc la pdm us escriu esfaraïda perquè l'Èsther de Mitriciam, nebot de Nèstor III s'ha fet un piercing)

8 comentaris:

vafalungo ha dit...

Oh, volem veure el piercing!!
La família i les punxes creixen. Felicitats, doncs.

Red Pèrill ha dit...

Felicitax, petita Proudemax...

Estanislau Verdet ha dit...

Felicitats! (El MySpace no enganya!)

L'he felicitada en un comentari al Yamshes, "que lo sepa"

Miau!

proudemax ha dit...

Veuran el piercing aviat, en punxetes se m'ha avançat en fer públic l'esdeveniment, me n'estic cansant.

Gràcied rèd, graciau estanislau!

Ara que ja tinc una edat (més elevada que la d'ahir), m'hauran de parlar de vós enlloc de de vostè.

Paul Walls ha dit...

Ei! Felicitats!!! Com anem? Parlo amb la pdm o amb en punxetes??
Si ets en punxetes no et preocupis, ja veuràs com us acabeu estimant, i si ets na proudemax, hola!!

Valkyria ha dit...

felicitats!! ja hi pensava que estaba al caure el teu! pero com sempre, un se'n recorda quan ja ha passat. Per ara em sento igual q amb 24, i tu? fins aviat! petons

Matarratas ha dit...

moskis, un cactus verde!!

Com sabeu vosaltres ha dit...

Però mira que n'és de lleig...


Llèmena molava més